Warunki Sprzedaży

Cofnij

Zamówienia przyjmujemy zarówno przez koszyk jak również za pomocą standardowej wiadomości e-mailowej wysłanej pod jeden z dostępnych na stronie adresów (zakładka Kontakt lub stopka strony)

Termin realizacji wynosi od 1 dnia do 3 miesięcy na standardowe produkty (szczegóły opisane są na każdym produkcie). W przypadku modyfikacji, większej ilości lub indywidualnego projektu czas realizacji ustalany jest indywidualnie.

Formy płatności:

  1.    Przedpłata - przelewem na konto bankowe, numer konta będzie przesłany w potwierdzeniu zamówienia, lub na podstawie pro formy;
  2.    Za pobraniem - płatność kurierowi przy odbiorze  (dopłata kurierska + 5 zł netto (6,15 zł brutto)) doliczana do kosztów wysyłki;
  3.    Przelew z płatnością po dostawie (dla firm) - warunki ustalane indywidualnie;
  4.    Podane w ofercie sklepu ceny produktów są cenami w walucie polskiej - przy ofercie w opisie produktu podawane są ceny netto - po umieszczeniu produktu w koszyku doliczana jest kwota podatku VAT 23%.  Przed zatwierdzeniem zamówienia  w drugim kroku wyświetlana jest strona z  podsumowaniem całkowitej wartości zamówienia (cena netto, koszty transportu oraz podatek VAT). W tym momencie możemy zatwierdzić zamówienie lub zrezygnować z zakupu (krok 3 ostatni).
  5.   Ceną wiążącą dla KLIENTA jest cena aktualna w chwili złożenia zamówienia.

Wysyłka towaru:

  1.     Koszt dostawy w dokładnej wysokości jest podawany w trakcie przyjmowania zamówienia i zależy od sposobu wysyłki oraz wartości zamówienia. Klient w trakcie wypełniania formularza zamówienia wybiera sposób wysyłki i płatności oraz potwierdza swój wybór.
  2. Koszty dostawy ponosi Klient o ile opis produktu lub oferta nie stanowi inaczej. W zależności od wielkości zamówienia możliwa jest negocjacja cen zarówno produktów jak i kosztów transportu. W przypadku zakupu kilku sztuk w miarę możliwości redukujemy koszty kurierskie optymalnie pakujac towar,  odsyłamy wtedy nadpłatę na rachunek z którego wpłynęła zapłata ;
  3.     W przypadku wysyłki za granicę koszty wysyłki i termin dostawy ustalane są indywidualnie.
  4.     Zakupione produkty wysyłamy firmami kurierskimi lub spedycją 

Rozwiązanie umowy - zwrot produktu:
Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy (Zwrotu produktu) w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Dla ułatwienia tej procedury poniżej podajemy link do gotowego formularza zwrotu, który należy wypełnić i przesłać pod adres biuro@lwplogistics.pl

https://lwplogistics.pl/formularz-zwrotu-towaru.html

Po otrzymaniu zwróconego towaru mamy 14 dni na zwrot środków za towar i wysyłkę do klienta. Najczęściej po otrzymaniu towaru przelew zwrotny realizowany jest tego samego dnia.

Nie gwarantujemy możliwosci zwrotu towaru zakupionego na firmę, oraz produktów realizowanych pod indywidualne zamówienie. W takim przypadku każdą sytuację sprawdzamy indywidualnie jednak najczęściej staramy się przyjąć zwrot pomniejszając zwracaną kwotę o koszty dostawy które sami ponieśliśmy. W przypadku niektórych produktów naliczaja jest opłata manipulacyjna 15% wartości towaru z uwagi na specyfikę produktów które oferujemy, które to wymagają dużego nakładu czasu, pracy i opakowań aby przygotować towar do wysyłki.

Gwarancja i Rękojmia

  • Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec konsumenta z tytułu gwarancji za wady fabryczne, które istniały w chwili przejścia prawa własności na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili - przez okres 2 lub 5 lat (informacja o okresie gwarancji widoczna w opisie każdego produktu)

Nasze "Warunki sprzedaży" mają charakter uproszczonej formy regulaminu który jest bardziej rozbudowany ze względu na aktualne wymogi prawne mające na celu zapobieganie stosowania tzw. klauzul niedozwolonych. Pełna treść regulaminu dostępna jest poniżej oraz w rozwinięciu zakładki "warunki sprzedaży" w głównym menu strony.
REGULAMIN

Copyright © 2014 LWP Logistics. Prawa do witryny zastrzeżone. | Polityka cookies | Projekt i wdrożenie systemu CMS: strony internetowe CMS | Logowanie